Skip to main content

Senarai Pakej Makan Malam Hari Kekasih (Valentine's Day Dinner) Di Kota Kinabalu Tahun 2020


Cabana Moonlight Dinner, Sutera Harbour Resort

Nikmati makan malam romantis bersama pasangan dengan lima (5) sajian barat di bawah cabana persendirian di Restoran Al-Fresco bersama dendangan Band Trio Havana sambil menghayati kecantikan matahari terbenam.



Tempahan perlu dibuat sehari sebelum.
6.00pm - 10.30 pm setiap hari.
RM410.00 untuk setiap pasangan (termasuk 1 botol wain putih/merah Beringer daripada Napa Valley USA)

Sebarangan pertanyaan dan tempahan : Hubungi +60 88 308 431


Laundroluxe, Api-Api Centre

"Satu-satunya kegembiraan dalam hidup adalah mencintai dan dicintai." – George Sand, Author.

Raikan orang yang istimewa dalam hidup anda dengan makan malam romantis "Laundroluxe's prix-fixe" yang disajikan dengan wain terpilih.


Sila hubungi Laundroluxe di talian 011-5182 5661 untuk tempahan.


Rooftop-Poolside Bar & Grill, Hotel Hilton

Makan malam Hari Kekasih menampilkan set menu lima sajian boleh didapati pada 14 hb Febuari 2020 bermula 6.30pm hingga 10.30pm.
Harga:
RM250 seorang (makan malam dalam restoran)
RM280 seorang (makan malam tepi kolam) 

Untuk tempahan atas talian, sila tekan pada gambar

Sebarangan pertanyaan dan tempahan hubungi : +60 88 351 112
Email : BKIKK_FB@hilton.com


Grand Borneo Hotel

Tahun ini Grand Borneo Hotel menawarkan makan malam buffet untuk Hari Kekasih dengan hanya RM58 sahaja untuk seorang.


Untuk tempahan, sila hubungi 088 526 888 sekarang!


Ibis Style Hotel


Raikan malam paling romantis bersama kesayangan anda dengan pemandangan yang menakjubkan di Skydex, Tingkat 12 sambil menikmati makan malam berupa set menu empat (4) sajian dengan hanya RM138 untuk setiap pasangan.



Untuk tempahan:
Tel: +6(088) 285 888 | Fax: +6(088) 285 999
Email: H8457@accor.com


Golden Dew Bistro, Ming Garden


Love is patient, love is kind, love never fails 💖💖💖
Manjakan satu-satunya kesayangan anda dengan makan malam romantis di Golden Dew Bistro dengan percuma bunga ros, coklat praline dan 2 gelas wain merah/putih. RM158 sahaja untuk setiap pasangan.


Hubungi di talian 088-528 888 untuk tempahan dan pertanyaan lanjut.


Promenade Hotel

Sambut Hari Kekasih dengan pakej makan malam romantis di Lounge Kelab, Hotel Promenade dengan hanya RM520 untuk setiap pasangan.
Pakej termasuk:
💘 Set menu enam (6) sajian untuk setiap pasangan
💘 Penginapan satu (1) malam di Junior Suite dengan sarapan
💘 Hadiah misteri
💘 Satu (1) Baucar Hadiah Pandora bernilai RM100 untuk 5 tempahan pertama



Untuk tempahan, hubungi hotline di talian (088) 252 396.


Hanakoya Flower Cafe, Metro Town

Raikan hari yang romantis bersama kesayangan anda dengan menikmati empat (4) sajian klasik menu Hari Kekasih dengan hanya RM88/seorang.


  
Untuk tempahan, hubungi atau WhatsApp (017-4401 516).


Tamaha Cafe, Toojou

Inilah saatnya untuk menghargai orang yang tercinta dalam hidup anda dengan makan malam yang istimewa. Makan malam istimewa ini menampilkan menu tiga (3) sajian lengkap dengan hanya RM196 untuk setiap pasangan. 



Untuk tempahan, hubungi 088-534 899.

Comments

Popular posts from this blog

TIPS PERSEDIAAN PEPERIKSAAN PERKHIDMATAN AWAM

Kepada anda yang baru sahaja bergelar penjawat awam, anda pasti akan menduduki Peperiksaan Perkhidmatan Awam sebagai salah satu syarat untuk sah dalam jawatan. Hari ini, saya akan berkongsi beberapa tips mudah untuk anda lulus dalam peperiksaan ini. PENDAFTARAN PEPERIKSAAN Sebelum peperiksaan, anda perlulah mendaftar di laman web Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) di link berikut ( https://www.kompetensi.jpa.gov.my/peperiksaan/mohon/ ) Jangan lupa untuk cetak slip peperiksaan dan dibawa semasa hari peperiksaan. PERSEDIAAN PEPERIKSAAN 1. Anda perlulah memuat turun sukatan peperiksaan di laman web JPA. Sila klik pada gambar berikut:- 2. Dapatkan buku rujukan yang bersesuaian dengan sukatan peperiksaan anda. Untuk perkongsian ini, saya mengambil contoh bagi perkhidmatan gred 29 dan ke atas. Sukatan peperiksaan adalah merangkumi Bahagian A - Subjek Umum dan Bahagian B - Perlembagaan dan Undang-Undang Am. Anda tidak perlu risau kerana peperiksaan ini adalah berkonsepkan open book , anda boleh

Say Hi To Baby Aloe

  Pagi ni datang office, kakak cleaner yang selalu datang bersihkan bilik bawakan aloevera plant. Alolo, comel ja tengok kakak ni terkedek-kedek bawa pasu warna turqoise. Terima kasih kak. Mudah-mudahan dia hidup lama la sebab ikut pengalaman sis, penah ada pokok cactus, dalam sebulan ja tahan pastu pergi menghadap ilahi. Adui~ Lets pray for baby aloe k gais~ 😆😆😆

RINDU YANG PALING BERAT

  Selepas 5 tahun, terasa seperti baru semalam bersua...  Tangan ku salam sebelum berangkat semula ke Sandakan...  Ya Allah, aku bersyukur dikurniakan seorang Ayah seperti dia... Walau hanya untuk seketika tapi aku bahagia... Alhamdulillah... Im just a little girl who misses her dad ♥️ 19.10.2015